5. joulukuuta 2012

"Äiti mä tykkään susta!"


Onnellinen Leevi aamulla, kun sai vetäistä pitkästä aikaa äidin tekemän puseron ylle.
"Kiitos kun teit mulle tän, mä tykkään susta"
Sydän pakahtuu.

Eilen illalla vietettiin pientä ompeluseuraa kolmen ystävyksen voimin, johon kuului hyvän ruuan ja kuulumisten vaihtamisten lisäksi se ompelu, ja ompelussa opastaminen.

Muut keskittyi tunikoihin, ja minä ompelin mm. tämän paidan ja pari muuta joululahjaksi.
Niistä ei vielä lisää kuitenkaan ;)


Värit sopii Leeville mainiosti, ja itsekin olen pitkään jo tykännyt näiden värien kombosta.
Resoreita taas vaihtelin, eri väriset hihansuihin ja kaula-aukkoon.
Molemmat kankaat on Karjalan ompelukoneesta, ja raitatrikoo maksoi yli metrin palana vitosen.
Jää muuhunkin käyttöön :)


Ennen kaikkea saatiin vihdoin pari näille Blingon housuille, jotka ovat odottaneet kaapissa käyttöön pääsyä, kun yläosia on ollut vähän hakusessa.
Tykkään housuista hirmuisesti ja olen ehkä pakotettu tilaamaan ihania raitaresoreita pian, 
vaikka olen koittanut vältellä...


Saa nähdä, että onko tämä jo liian värikäs setti meidän vauhtiviikarille.
Luulen, että jos ei muuten, niin pidetään vaikka farkkujen kanssa paitaa.
Harmittaa, etten tehnyt tästä raglanversiota...

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva paita, ihana väriyhdistelmä!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana Leevi :) ja paita ;)
    ja ompeluseura hyvän ruuan parissa kuulostaa mitä parhaimmalta! <3 ihanuutta! Hyvää itsenäisyyspäivää teidän perheelle <3

    VastaaPoista
  3. Tykkään tosi paljon tosta väriyhdistelmästä! Ja sopii yllättävän hyvin myös tollaselle "tavallisella" hihalla noi eripari kankaat yhteen :)

    VastaaPoista
  4. Ihana kommentti pojalta ja ihana setti <3

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista ja tervetuloa uudelleen!